b:include data='blog' name='google-analytics'/>

czwartek, 16 lipca 2009

Phlox paniculata 'Peppermint Twist'

Prześliczna i ciekawa odmiana floksa wiechowatego, wyróżniająca się kwiatami. Białe płatki, każdy z różową plamą pośrodku, plamka jest regularna, w kształcie trójkąta, nadają jej bardzo oryginalnego wyglądu. Jak się sprawuje w ogrodzie, nie wiem...to nowy nabytek, ze słabo wykształconym kwiatostanem, cieszę się, że w ogóle mi zakwitł, miła niespodzianka, bo kupiłam go na Allegro, wczesną wiosną i było wielce prawdopodobne, że wyrośnie mi coś innego, uffff ...nie oszukano mnie. Mam nadzieję, że nie zapadnie na żadne choróbsko i w przyszłym roku będę mogła pokazać je w całej okazałości. A obawy są uzasadnione, bo niektóre floksy są, niestety, dość chorowite.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...