b:include data='blog' name='google-analytics'/>

czwartek, 9 września 2010

Hosta 'Jewel Of The Nile'

Ta odmiana u mnie w ogrodzie zaczyna być ładna dopiero teraz. Kontrast między zielenią a tymi charakterystycznymi dla niej naciekami zaczyna być wyraźnie widoczny dość późno. Może to wina zbyt ciemnego stanowiska, choć rosnąca prawie obok 'June', która zdecydowanie woli jasne miejsca gdyż w głębszym cieniu jest mniej ciekawa, jest ładnie wybarwiona, idealnie moim zdaniem. Dlatego przesadziłam tam Jewel, poprzednie stanowisko było jeszcze ciemniejsze. Mam tę odmianę drugi sezon i na spektakularny efekt, jak widać, będę musiała poczekać jeszcze kilka lat. Pewnie wolny przyrost jest cechę tej odmiany, ale też funkie mnożone in vitro rosną w dość ślimaczym tempie. Jeśli już mowa o ślimakach, ta odmiana smakuje im niestety.

1 komentarz:

  1. Witaj, przypadkiem trafiłam na Twojego bloga szukając informacji o funki. Może mogłabyś mi doradzić z czym można sadzić funkie? Chciałabym posadzić obok jakiegoś krzewu ponieważ chciałabym zasłonić sąsiada :) miejsce jest zacienione...

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...