b:include data='blog' name='google-analytics'/>

czwartek, 26 maja 2011

Brunnera macrophylla 'Silver Wings'

Opisywałam ją dwa lata temu. Teraz jest jej dużo, dużo więcej:)


Podzielona, rozsadzona. Ozdabia już kilka miejsc w ogrodzie i najlepiej czuje się w głębokim cieniu. W jaśniejszych miejscach przypala się, ma zdeformowane liście, zresztą tak się dzieje z wieloma innymi brunnerami i zastanawiam się czy to fizjologiczne zmiany czy po prostu jakaś choroba.

wrzesień



'Silver Wings' w listopadzie


1 komentarz:

  1. wszystkie odmiany masz piękne, ja mam tylko dwie i jak zobaczyłam u Ciebie taką mnogość to zapragnęłam kupna:)) w moich sklepach ogrodniczych niestety bardzo rzadko są jakiekolwiek!zdradź proszę gdzie je kupujesz:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...