b:include data='blog' name='google-analytics'/>

sobota, 13 kwietnia 2013

Krokusów ciąg dalszy

Dziwny dzień dziś był. Przed południem poszłam do ogrodu, ubrałam się, tak jak od kilku miesięcy, w zimową ocieplaną kurtkę, złapałam sekator i zajęłam się obcinaniem ubiegłorocznych pędów chmielu. Mrówcza praca, poplątany gąszcz ale poszło, po godzinie spociłam się jak mysz. Ubrałam więc wiosenno jesienną kurtkę podpinaną polarem, poszłam z psem na spacer, znów się zgrzałam. Nie miałam odwagi wyjść w samym swetrze, dziwnie tak przerzucić się z ocieplanych ubrań na lekkie, ale w końcu musiałam, tak do późnego popołudnia raz sweter raz kurtka, bo wiaterek trochę chłodził. Teraz popadało, deszcz dopadł mnie na spacerze, zmokłam zmarzłam, jest mi zimno, ale słońce znów świeci, piszę posta popijając gorącą owocową herbatę. Rozgrzeję się i pójdę przesadzić kilka roślin, które rosną nie tam gdzie powinny. Oczywiście wygospodarowałam kilkadziesiąt minut na fotografowanie krokusów, które pięknie rozchylały się dziś do słońca :)












10 komentarzy:

  1. A do nas wiosenka przypłynęła:)
    Pozdrawiam serdecznie

    PS. N Mazurach małe pączki krokusików, jest nadzieja:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne krokusy! Mnie najbardziej podobają się te w odcieniach fioletów i niebieskiego! :)

    Pozdrawiam wiosennie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gorgeous photos! The colours are amazing and to see bulbs growing out in the open like this is so beautiful.

    OdpowiedzUsuń
  4. Te granatowe szafrany zyskują na zdjęciach podświetlone słoneczkiem. W realu wydają mi się ciemną grobową plamą.

    Fajne zdjęcia zrobiłaś, są jakby ze słońcem w kulisach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie również masa krokusów. U Ciebie pięknie się prezentują, mają ładne kolory, a poza tym piękne zdjęcia, które ukazują wyjątkowość tych roślin :)

    Pozdrawiam serdecznie
    Grzegorz

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne ujęcia kwiatów:-) tak masz rację z tą wiosną to teraz nie wiadomo jak podchodzić, czy ona już tak na stałe, czy te chłodne powiewy wiatru jeszcze "coś" nam zbroją ?
    serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. aż miło popatrzeć. Naprawdę utwierdzam się w przekonaniu, że muszę lepiej wyposażyć swój ogród w cebulki:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudne kwiaty i piękne zdjęcia. Ale odmian tych krokusów. Niesamowite.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne zdjęcia. Spędzanie czasu w Twoim ogrodzie musi być dużą przyjemnością. Jest czym się zachwycać.

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję bardzo udanych zdjęć. Miło popatrzeć. :-)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...