b:include data='blog' name='google-analytics'/>

środa, 24 marca 2010

Wiosna




4 komentarze:

  1. Przepiękna jest ta Twoja wiosna! Pozdrawiam cieplutko - wiosennie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne kwiaty, przepiękne zdjęcia.Jak zorientowałam się jesteś już specjalistą w dziedzinie ogrodów.Ja mam też duży ogród, który staram się zagospodarować. Niestety gleba w tym ogródku jest piaszczysta, mało urodzajna. Może mogłabyś mi doradzić, co nalepiej byłoby tam posadzić.Bardzo podoba mi się Twój blog, będę tu częściej zaglądać. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję, miło, że się podoba :)
    A co do tych roślin, to dokładnie co Cię interesuje, byliny, krzewy?
    Mój ogród też nie jest idealny, mam również piaszczystą glebę, na szczęście cała płaszczyzna opada w jedną stronę i w najniższym punkcie mam dość mokro, z drugiej strony jest pustynia a efekt potęgują lipy rosnące wzdłuż ulicy, pijaczki straszne :) Ale trochę fajnych roślin tam rośnie, choćby brzozy, klony jesionolistne, pęcherznice, dereń jadalny, żółtolistna katalpa, jodły itd. Właściwie to sporo roślin tam sobie radzi, dużo jednak nie bardzo:(

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne zdjęcia! na piaszczyste gleby to jałowce , tamaryszek, wrzosy, perułkowiec, rośliny wydmowe czyli sosny, kosodrzewina w różnych odmianach, zawciąg nadmorski i trawy np. kostrzewa czy wydmuchrzyca, agawy, kaktusy np. opuncja:). Tylko przy wrzosach to trzeba nieco kwaśnego torfu dodać. To są rośliny raczej mało wymagające więc powinny sie trzymać.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...