b:include data='blog' name='google-analytics'/>

wtorek, 19 kwietnia 2011

Primula 'Belarina Rosette Nectarine'

Cóż by tu napisać o tej odmianie....zdjęcie mówi wszystko, pełny pierwiosnek, obficie kwitnący, przepiękny. To mój ubiegłoroczny nabytek, jak widać przyjął się świetnie i oby tak dalej, niech się rozrasta. Rośnie na rabacie z innymi prymulkami, to chyba moje ulubione miejsce wczesną wiosną, najciekawsze, kolorowe, zaglądam tam codziennie, na dodatek co rok zostawiam tam trochę samosiejek, może trafi się coś nowego, ciekawego. Mało mi pierwiosnków, bardzo je lubię i marzę o wielu innych odmianach, szkoda, że tak trudno je zdobyć/kupić.

4 komentarze:

  1. Mi w tym roku wypadły prawie wszystkie pełne pierwiosnki. Zostały tylko te, które były już porządnie rozrośnięte. Już ich nie będę sadziła, poprzestanę na pojedynczych, na ciekawych siewkach.

    OdpowiedzUsuń
  2. One są śliczne i oby Ci pięknie rozwijały się. Ja też niestety po tej zimie straciłam pierwiosnki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie różnie, na jednej rabatce rosną w tym roku genialnie, dzielone w ubiegłym roku, na drugiej gorzej, muszę je przesadzić. Z tymi pełnymi różnie bywało, jedne odmiany są słabsze inne silniejsze. Do tej pory nie mogę odżałować bordowego :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam bordowy, ale ni pełny. Też trochę ucierpiał tej zimy.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...