b:include data='blog' name='google-analytics'/>

sobota, 6 września 2008

Cornus alba 'Elegantissima'




Krzew, który zdobi przez cały rok. Wiosną, latem i jesienią ma piękne, białoobrzeżone liście. Szczególnie wieczorami dereń pięknie rozświetla zakątek w którym rośnie. Zimą z kolei zdobią jego ciemnoczerwone pędy. W tym roku nie ścięłam go wiosną, ma przez to niezbyt ładny pokrój, ale zakwitł i zawiązał owoce. Na razie dojrzewają ale też są ładne :)



A tak wyglądają owoce pod koniec października

2 komentarze:

  1. Elegantissima rośnie u mnie przy tarasie. Ścinam go co roku bo bardzo się rozrasta. Lubię go przez cały rok:-)Milena

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja swoje staram się też przycinać na wiosnę...często rękami męża :). Ciekawa jestem jak u innych to wygląda, moje derenie chorują, część pędów im zamiera.

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...