b:include data='blog' name='google-analytics'/>

czwartek, 7 maja 2009

Ulmus parvifolia 'Geisha'

Młode liście tej odmiany są jasnokremowe, rozwijają się długo, do tego stopnia, że za pierwszym razem wystraszyłam się, że roślina ginie :) Kupiłam go latem lub jesienią, miał wtedy typowe dla siebie zielone liście z kremową obwódką, nie miałam pojęcia, że wiosną wygląda zupełnie inaczej, nawet zastosowałam jakiś fungicyd, żeby go ratować. Teraz już wiem, że tak ma być i taka jego uroda. Nie do końca wiem jaki nadać mu pokrój, posadziłam go w nie najlepszym miejscu, nie może urosnąć szerszy, bo będzie przeszkadzał i tak go przycięłam bez ładu i składu i będę musiała ciągle ciąć, bo 'Geisha' potrafi porządnie przyrosnąć latem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...