b:include data='blog' name='google-analytics'/>

niedziela, 21 czerwca 2009

Heuchera 'Lime Rickey'

'Lime Rickey' jest drugą odmianą o żółtych liściach dostępną powszechnie w Polsce. Od opisywanej poniżej 'Key Lime Pie' różni się kształtem liści i kolorem kwiatów. Liście tu opisywanej są mocno pofałdowane a kwiaty białe. Sama roślina chyba będzie większa. Nie jestem tego oczywiście pewna, kupiłam ją dopiero w tym roku, mam jeden egzemplarz, więc moje doświadczenie z nią jest prawie żadne, ale moja ogrodnicza intuicja mówi mi, że będzie jeszcze żywotniejsza i silniej rosnąca od poprzedniej.... i ładniejsza :) Mój egzemplarz rośnie w lekkim półcieniu, co niestety widać, listki się będą przypalać, najstarsze są już prawie białe, zobaczę jak będą zachowywały się inne w innych miejscach, ale to za rok, najpierw muszę ją rozmnożyć, co w przypadku żurawek skomplikowane nie jest.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...