b:include data='blog' name='google-analytics'/>

czwartek, 5 maja 2011

Ajuga 'Dixie Chip'

Niedawno, na naszym rynku roślinnym, pojawiły się trzy fajniutkie dąbrówki, które łączy podobny wygląd i słówko 'chip' w nazwie. Mamy 'Chocolate Chip', ''Toffee Chip' i 'Dixie Chip'. Kształt podobny, kolorki różne. Pierwsza brązowo-zielona, druga szarozielono-żółta, trzecia biało-różowo-szarozielona. Pierwsza już u mnie rośnie, pięknie się rozrosła, Toffee jeszcze nie mam, a Dixie posadziłam niedawno i mam nadzieję, że będzie tak fajna jak intensywnie rozrastająca się Chocolate. Mam wrażenie, że pięknie skomponuje się z niskimi serduszkami, gdyż jej listki utrzymane się w tej samej, chłodnej, niebiesko-różowej, tonacji kolorystycznej. Śliczna okrywowa bylina i bardzo gęsta, nic w niej nie wyrośnie. Jeszcze tylko Toffee brak  :)






Ta odmiana jest rewelacyjna. Nie przesadzę jeśli powiem, że rośnie w oczach. Pierwsze zdjęcia pochodzą z maja, to poniżej, z połowy lipca.  Błyskawica, prawda? :)


2 komentarze:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...