b:include data='blog' name='google-analytics'/>

czwartek, 14 lipca 2011

Echinacea 'Pink Double Delight'

Ta odmiana jest popularna, dostępna w sprzedaży od kilku lat i kilka lat u mnie już rośnie. Nie wiem czy ona tak ma, czy może moja ziemia jest zbyt słaba, ale jej pędy kwiatowe są dość cienkie, słabe. W ubiegłym roku po rozsadzeniu były tak wydelikacone, że nie były w stanie utrzymać ciężaru pełnych ciężkich kwiatów. W tym roku jest lepiej. Ogólnie dość szybko się rozrasta. W przyszłym roku, jeśli znów rozsadzę kępy, będę miała już sporo roślin i obsadzę nimi spory kawałek rabaty.






7 komentarzy:

  1. Tej jeżówki nie mam, swego czasu mi się podobała, ale potem nabyłam inną, jeszcze nie kwitnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Katta, It is really hard to read your blog because it is too dark a background. I tried the translation but it did not translate for some reason. Hope that can be worked out. I have hundreds and hundreds of echinacea plants here. The birds love the seeds in the Fall, and I love the flowers during the Summer. We are all happy that way! I will try again to better understand your postings. Jack

    OdpowiedzUsuń
  3. Jack, it is better?

    Wiesiu, teraz chyba są coraz ciekawsze. W każdym razie ja będę testować co się da.

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę, że jeżówki górą. A nie mam ani jednej odmiany ... Zastanawiam się nad nabyciem kilku odmian, bo jest w czym wybierac. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeżówki są piękne. Aż zazdrość mnie bierze. Szkoda, że nie urosną na moim pichu. Miałam jedną eksperymentalnie, niestety eksperyment zakończył się katastrofą.

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja właśnie uprawiam je na piachu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mój wczorajszy zakup :)
    Już nie mogę się doczekać jak zakwitnie u mnie w przyszłym roku :)

    Pozdrawiam Dawid

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...