b:include data='blog' name='google-analytics'/>

czwartek, 9 września 2010

Heuchera 'Peach Flambe'

Gdy kupiłam tę odmianę byłam nią rozczarowana. Przyjechała do mnie żurawka, o co prawda marmurkowych liściach ale brzydkich, w mdłych oliwkowo-, brązowo- i bliżej nieokreślonych odcieniach. Myślałam, że czasy jej świetności minęły, że jest piękna tylko w pierwszej połowie sezonu...nic takiego :) Na stałym miejscu, pewnie jaśniejszym od tego gdzie podrastała w szkółce, wypuściła prześliczne liście, w odcieniu niepodobnym do innych. Trudno opisać ten kolor, taki żywy ale subtelny i delikatny łosoś, dla mnie przecudowny. Pokrój i wzrost też mi się podobają, wygląda na to, że będzie zwarta i gęsta, w stylu świetnie rosnących 'Marmelade' lub 'Lime Rickey' i tym samym znajduje się na liście żurawek, które będę pozyskiwać na nowo, jeśli stracę, jest niepowtarzalna i 'niezastępywalna' :)
Heuchera 'Peach Flambé'

1 komentarz:

  1. Musze powiedzieć że ta żurawka wygląda pięknie. Wspaniały kolor. Szkółkarze stają na głowie żeby nas nimi oczarować a ilość odmian jest już teraz porażająca, ja miałbym problem z wyborem :-)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...