b:include data='blog' name='google-analytics'/>

niedziela, 13 maja 2012

Iryski SDB

Czekam na dwa ostanie reszta już pokazała swoje kwiatki. Zatem można już założyć wątek tylko z nimi i tylko dla nich. Szkoda, że tak krótko kwitną i szkoda, że mam tak mało odmian. Jest jeszcze tyle pięknych, które można poupychać na słonecznych rabatach, do wyboru do koloru :)

Iris 'Gingerbread Man'

Iris 'Gingerberad Man'


Iris 'Easter'
Iris 'Ballet Lesson'
Iris 'Ballet Lesson'

Music


Iris 'Cocoa Pink'

Iris 'Cocoa Pink'


Iris 'Sigh'


Iris 'Aladdin's Flame'

Iris 'Yat Rock'




8 komentarzy:

  1. Bardzo lubię irysy i ich zapach. Szkoda tylko, że piękno jest tak ulotne :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, mogłyby zdobić z dwa tyg dłużej. Choć na razie jest zimno i trochę można się nacieszyć :)

      Usuń
  2. Gdyby kwitły cały rok, ich urok nie byłby tak doceniany, jak przez ten krótki moment ... Przepiękne !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie by się podobały gdyby kwitły cały rok... ale by sie można było pobawić w kompozycje :)

      Usuń
  3. Nazbierałaś ich, piękne są, u mnie niestety nie chciały rosnąć, podziwiam je u innych :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że u mnie będą chciały. Większość to ubiegłoroczne nowości. Testujemy się nawzajem :)

      Usuń
  4. Lubię irysy i w ubiegłym roku kupiłam ich sporo w postaci małych sadzonek. W tym roku pierwszy mi zakwitł, na resztę muszę jeszcze poczekać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajne jest to oczekiwanie na nowy kwiat. Ja nie pamiętałam jak wyglądają odmiany, które kupiłam, ale nie zaglądałam do internetu, chciałam mieć niespodzianki na żywo ;)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...